Retour beleid

ACCEPTEERT U RETOUREN VOOR EEN RUILEN?
Houd er rekening mee dat we geen retouren voor ruilen of restituties accepteren. We raden al onze klanten vriendelijk aan om de productvermeldingen en productmaten zorgvuldig te bekijken voordat ze een bestelling plaatsen om discrepanties in de bestelling te voorkomen.

ACCEPTEERT U ANNULERING VAN BESTELLINGEN?
Klanten kunnen alleen binnen 24 uur na het plaatsen van de bestelling een verzoek tot annulering van de bestelling indienen. Houd er rekening mee dat dit verzoek ook geen goedkeuring garandeert, aangezien ons fulfillment center bestellingen zo snel mogelijk verwerkt. We zullen eerst bij ons fulfillment team verifiëren of het product is verzonden, zo niet, dan annuleren we de bestelling.
Voor annuleringsverzoeken kunt u ons een e-mail sturen op  info@merasa.nl en we zullen zo snel mogelijk reageren.

ACCEPTEERT U RESTITUTIEVERZOEKEN?
We kunnen geen restitutieverzoeken accepteren nadat we de bestelling hebben verzonden. We zullen onze klanten altijd informeren over mogelijke vertragingen bij de verzending.
We accepteren alleen een restitutieverzoek als het product dat u hebt ontvangen totaal anders is dan uw bestelling, een andere maat of een andere kleur heeft. We kunnen het juiste product ook GRATIS opnieuw verzenden.

Houd er echter rekening mee dat wij strikt zijn met de volgende voorwaarden:
  • Het artikel komt uit onze winkel
  • Het item wordt op geen enkele manier gebruikt
  • Het verzoek MOET binnen 5 dagen na ontvangst van het pakket worden verzonden.
Voor beschadigde producten of producten die afwijken van uw bestelling, kunt u een e-mail sturen naar ons supportteam op  info@merasa.nl en de volgende gegevens in uw e-mail opnemen:  info@brillianter.nl
  • Reden voor restitutie
  • Foto/video van het product dat u hebt ontvangen
  • Bestelnummer
Zodra we uw e-mail hebben ontvangen, nemen we binnen 24 uur contact met u op en als we uw verzoek hebben geverifieerd, verzenden we het juiste product gratis. We kunnen geen volledige restitutie verstrekken.

We verstrekken geen restituties als de bestelling wordt weergegeven als geleverd door het trackingnummer, maar de klant deze niet heeft ontvangen. Aangezien het betrekking heeft op de mogelijkheid van pakketdiefstal waarvoor wij niet verantwoordelijk zijn.

Voor meer informatie kunt u ons e-mailen op info@brillianter.nl